De hortensiatuin.



vrijdag 17 juni 2016

Zomer pauze

Hoewel het weer vandaag niet zomers is, alhoewel in ons land is het vaker regenachtig in de maand juni, las ik toch een zomer pauze in.

Fotograferen is een grote hobby geworden en dan is dit een hele mooie periode om veel buiten foto's te maken en dus lekker op pad te gaan met mijn camera.





Nog even wat nieuwe foto's op een rij gezet. De meesten van jullie hebben deze waarschijnlijk al op Instagram voorbij zien komen.





Verwend met een bos pioenrozen.




 
 Gescoord bij de Hoffz outlet in Eldik






En als laatste een zomerse avond foto van een weiland bij ons in de buurt. Ik zie dat ik de onderstaande foto van het weiland al in een eerdere post heb gebruikt. Dat is ook wat zeg.




Dan nog maar even een andere foto toevoegen.



Iedereen een fijne zomer  toegewenst.

Lieve groet Roelie

23 opmerkingen:

  1. Fijne zomer! En ik ben benieuwd naar je foto's. Mooi zwart kastje heb je trouwens staan. Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je een mooie zomer Roelie. En inspiratie voor moie foto's.
    Groeten van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne zomerpauze, ben alvast benieuwd naar de volgende inspirerende foto's. Groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We zitten rond de langste dag, je zou niet zeggen dat het Zomer is.
    Hopelijk wordt het beter, maar dat hele warme hoeft voor mij ook niet.
    Mooie plaatjes laat je zien...ik las dit jaar geen Zomerstop in...mijn blog heeft al lang genoeg stil gelegen.
    Een fijne Zomer ....

    Groetjes,
    Inge...my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je een fijne zomer. Fotograferen is een fijne hobby die je met een scherpe blik naar je omgeving laat kijken. Misschien dat je ons na de zomerpauze een paar foto's kan laten zien?
    Gr,Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je een fijne zomer. Fotograferen is een fijne hobby die je met een scherpe blik naar je omgeving laat kijken. Misschien dat je ons na de zomerpauze een paar foto's kan laten zien?
    Gr,Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk vooruitzicht vakantie ik wens je een hele fijne zomer toe.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne vakantie! Ik verwacht dat je op Instagram nog wel foto's blijft plaatsen, dus ik blijf je daar graag volgen.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne zomervakantie Roelie , geniet van het fotograferen !!
    Groetjes ,
    Christel van Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geniet van een heerlijke zomer Roelie....liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne zomervakantie toegewenst en ik kijk uit naar je foto's!

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is niet constant mooi, maar toch is het niet koud. En als het even kan ben ik buiten.
    Fijne zomervakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geniet van het fotograferen en van de zomer.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook voor jou en je gezin een hele zonnige ontspannende zomer en ik hoop dat je na de vakantie weer terug komt hoor. Ondertussen geniet ik mee van je mooie foto's op IG.
    Liefs Coby (cbcosycot)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's! geniet van de zomer..
    Groet, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige foto´s Roelie, er is ook zoveel moois te zien, heerlijk dat je er zo lekker met je camera op uit trekt.
    Ga genieten van de zomer.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik kijk al uit naar je toekomstige foto's Roelie. Deze zien er in ieder geval prachtig uit.
    Lekker genieten deze zomer met hopelijk wat vaker een zonnetje!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie foto's hoor....fijne zomer. groet van Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je foto's zijn prachtig! Ik hoop dat je flink kunt hobbyen met je camera, dan kunnen wij na je zomerstop daarvan weer genieten. Fijne zomer!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Veel fotografeer- en vakantieplezier!
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben echt ontzettend achter met blogs lezen en reacties toevoegen.
    Er gebeurt hier momenteel zoveel.....
    Je maakt heel mooie foto's hoor.
    Een fijne zomer toegewenst!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige eettafel! Wij hebben precies dezelfde maar dan een salontafel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, de salontafel zal ook vast heel mooi zijn. We hebben er nog elke dag veel plezier van.

      Groet Roelie

      Verwijderen